Tuesday 25 June 2013

Alpha Lipid Lifeline - MELAMBATKAN PENUAAN & "BREAKFAST DRINK FOR SMART PEOPLE"


Alpha Lipid Lifeline - MELAMBATKAN PENUAAN
Alpha Lipid Lifeline - "BREAKFAST DRINK FOR SMART PEOPLE"

Kolostrum dan Anti Penuaan

Penuaan melembabkan kita. Ia mempengaruhi kesihatan kita, rupa fizikal kita dan kualiti kehidupan secara keseluruhannya. Penyelidikan terperinci menunjukkan kolostrum adalah unik kerana ia hanya membekalkan hormon-hormon anti penuaan di dalam keseimbangan yang sempurna, seperti yang dikhendaki oleh alam. Itulah sebabnya tiada kesan-kesan sampingan pengambilan kolostrum walaupun pada dos yang lebih tinggi.

Saya ingin mewar-warkan juga bahawa Alpha Lipid Lifeline adalah "Breakfast Drink for Smart People - Sarapan Pagi untuk Orang Bijak"

Kenapa? --Kita mahu orang ramai mengamalkan Alpha Lipid Lifeline sebagai sarapan pagi yang paling berkhasiat dan bermanfaat untuk kesihatan mereka. Amalkan minumAlpha Lipid Lifeline di awal pagi waktu perut kosong, selepas tu baru ambil makanan/sarapan lain yang biasa anda makan spt nasi lemak, roti canai,teh tarik dan sebagainya.

Kenapa ambil waktu Pagi? --Biasanya di awal pagi perut masih kosong. Jika anda ambil Alpha Lipid yg penuh khasiatnya, maka penyerapan zat-zat akan sempurna. Tambahan pula jika ambil di awal pagi ia memudahkan anda ingat setiap pagi minumAlpha Lipid Lifeline. Selain itu, apabila anda keluar rumah untuk bekerja, bermakna anda "memagarkan/membenteng" diri anda dari ancaman virus/bakteria/kulat (patogen) yang sentiasa menyerang badan manusia setiap hari.

0 comments:

Post a Comment