Friday 1 November 2013

LIP & CHEEK TINT


Pengenalan :-

Produk ini halal, dikilangkan di Malaysia yang berstatus GMP & mendapat keluluskan KKM serta diperbuat daripada bahan-bahan semulajadi. Serum penyeri wajah Lip & Cheek Tint FF BeautyCare sangat sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah kulit kusam, putih pucat (bagi pengguna yang telah menggunakan produk peeling) serta kulit muka yang tidak berseri. Setiap sapuan akan menyihatkan kulit secara automatik menjadikan ianya sihat kemerahan hanya dalam satu lapisan lapisan sahaja. Anda pasti teruja dengan produk ini. Sangat sesuai untuk semua jenis kulit seta boleh digunakan oleh lelaki dan perempuan. Untuk mendapatkan kulit yang glowing tidak perlu make up, tetapi sapuan serum ini membolehkan kulit anda kulihatan glowing. 
(Boleh disapu di bibir, pipi, keliling mata, dahi, dagu DLL)

Cara Guna Serum penyeri wajah Lip & Cheek Tint (Lip & Cheek Tint Glowing Serum) :-

Untuk mendapatkan kulit yang glowing serta kemerah-merahan ianya disapu di pipi, dahi & di dagu. Untuk mendapatkan bibir yg merah semulajadi ianya disapu di bibir, jika tertelan tak menjadi masalah sebab ianya diperbuat dari bahan-bahan yang selamat tanpa bahan kimia serta Halal dimakan. Bagi sesetengah wanita yang berhasrah untuk menyerikan payudara @ alat sulit, ianya juga boleh disapu dibahagian tersebut untuk kelihatan lebih seksi & ‘pinky’.


Kandungan Serum penyeri wajah Lip & Cheek Tint (Lip & Cheek Tint Glowing Serum) :- 

Ekstrak dari Ubi Beet Merah 
Ekstrak dari Biji & getah Anggur 
Ekstrak dari Rozel 
Ekstrak dari bunga Raya 
Ekstrak dari bunga Ros
Ekstrak dari bunga Melor 
Ekstrak dari buah epal Merah 
Ekstrak dari Strawberry 
Ekstrak dari buah Delima 
Ekstrak dari daun inai 
Arbutin 
Collagen 
Vitamin A , C dan E. 

Kesan & Khasiat Serum penyeri wajah Lip & Cheek Tint (Lip & Cheek Tint Glowing Serum) :- 

Awet mudakan kulit lantas diserikan dengan pantas kerana bersifat anti-oksidan. Membantu menghalus dan mengetatkan pori kulit serta memonggilkan. 

Sebagai Serum yang pantas menyerap dan mengandungi semua vitamin yang diperlukan kulit lantas kulit diperbaiki dengan berkesan. 

Membantu merubah wajah lesu, kusam serta kulit lemah kepada seksi bercahaya, tegang, menarik, kelihatan sihat dan seperti "no make up look". 

Membantu memerahkan bibir pipi, dahi, dagu, kelopak mata serta kawasan kulit yang diliputi dengan warna kulit semulajadi serta sangat menarik bagai warna yang seolah seseorang telah mencubit pipi anda dan bagai merahnya kulit bayi yang suci. 

Sangat sesuai untuk bibir yang gelap, pucat, kering, perokok serta masalah lainya. Selesa dan tiada lekitan, sesuai lelaki dan wanita juga seluruh, peringkat umur dan semua jenis kulit walau yang sensetif. 

Sangat di sarankan kegunaan semasa berehat tidor selepas membersih wajah dan selepas mengenakan krim malam atau apa saja dan apabila bangun dari tidor esoknya anda teruja dengan kulit yang tetap jelita. Membantu mencerahkan pigmentasi atau bintik hitam. 

Memastikan kulit dan bibir tidak akan pernah merasa kering dan ketat malahan mesra kulit. Hanya wangian semulajadi dari bunga dan tiada pengawet, paraben, sulfat, phthalate dan minyak mineral. 

Super melawan radikal bebas, menggalakkan pertumbuhan sel sihat,anti radang dan memerangi tanda–tanda penuaan dengan ketara. Produk ini banyak kelebihan dan khasiat lainnya.

Serum Penyeri Wajah Lip & Cheek Tint (Lip & Cheek Tint Glowing Serum)
Harga : RM80.00 (Semenanjung Malaysia) / RM85.00 (Sabah &Sarawak)




0 comments:

Post a Comment