Monday 18 November 2013

TESTIMONI TRIPLE STEMCELL


TRIPLE STEMCELL

Penjagaan kulit kini telah menjadi sains moden, terutama pada lebih ramai wanita. Kini ramai lelaki juga mula memberi tumpuan kepada kualiti dan keselamatan produk penjagaan kulit. Pakar-pakar kami sentiasa membuat kajian, akhirnya berjaya menggunakan kaedah terapi sel dan meghasilkan Triple Stemcell Miracle Intense Essence. Kandungannya PhytoCellTec Malus Domestica (Apple Stem Cell), PhytoCellTec Solar Vitis (Stem Cell Anggur), PhytoCellTec Argan (Maghribi Argan Buah), Crocus DermCom Chrysanthus Bulb Ekstrak (2012 Anugerah Europh Inovasi ), Sodium Hyaluronate, Ekstrak Gandum, Ekstrak Ubi Kayu larutan air, dan di perkayakan kandungan mineral dari mata air semulajadi.

Triple stemcell Miracle Intense Essence menggabungkan tiga jenis sel stem tumbuhan, ciptaan memenangi dua Ciptaan Anugerah Inovasi Eropah dan dua kali pemenang Anugerah Nobel Dr Linus Pualing mengesyorkan unsur surih dengan molekul kecil dan penembusan yang tinggi, sudah tentu mampu bagi anda mendapat tindak balas serta-merta , berseri, dan berkeyakinan. 

Triple Stemcell Miracle intense adalah sangat mudah untuk digunakan, hanya selepas mencuci muka, sembur di muka. Jika mahu aplikasi di beberapa bahagian yang lain, hanya sembur dan melihat keajaibannya.







0 comments:

Post a Comment