Tuesday 30 April 2013

NEW BIO REJUV SKINCARE RANGE


Gabungan rahsia kecantikan turun-temurun dengan sains moden, Bio-Rejuv mengandungi beberapa ramuan semulajadi yang paling mujarab iaitu sumber kolostrum lembu dari New Zealand, madu Manuka dan phospholipid (ceramides). Gabungan sinergi bahan-bahan bioaktif ini 
membaiki serta membaharui sel untuk mengimbang dan menyihatkan kulit.

Kolostrum kaya dengan nutrien yang boleh membelai dan melembapkan kulit. Faktor pertumbuhan epidermis dan bioaktif-bioaktif yang lain membantu menggalakkan pertumbuhan kulit yang baru dan menyokong pengeluaran kolagen dan elastin untuk mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan.

Madu Manuka yang Aktif adalah madu asli yang terkenal di New Zealand dengan aktiviti anti-bakteria dan anti-inflamasi yang mujarab. Madu Manuka melindungi dan menyuburkan kulit sambil memulihkan kelembapan, keanjalan, keseimbangan semulajadi serta membantu dalam pembaharuan sel yang sihat.

Phospholipid yang terdiri daripada lipid (lemak) yang penting, merupakan komponen utama membran sel kita. Bio-Rejuv mengandungi Alpha Lipid phospholipid yang mudah diserap ke dalam kulit, memberi kesan pelembap yang mendalam dan tahan lama. Phospholipid juga mengandungi ceramide, di mana ia berfungsi untuk menghalang dehidrasi dengan mengekalkan kelembapan supaya kulit sentiasa sihat dan direjuvenasi.

1)Sesuai untuk semua jenis kulit
2)Tidak diuji ke atas haiwan
3)Halal
4)Menggalakkan kulit yang sihat dan cantik

0 comments:

Post a Comment