Tuesday 21 May 2013

LELAKI BOROI SELEPAS BERKAHWIN...???



Banyak lelaki mengalami kegemukan selepas berkahwin kerana peningkatan usia dan rutin kehidupan yang jauh berbeza dengan zaman bujang. Jika zaman bujang makan dan pakai tiada siapa yang menguruskan. Namun bila sudah berkahwin semuanya diurus rapi dan yang paling istimewa adalah layanan istimewa iaitu belaian manja seorang isteri. Sebab itu sering kita dengar seloroh kaum suami "kalau tahu begini seronoknya berkahwin, umur 12 tahun dah cari jodoh".

Bagi pasangan yang tahu menjalankan tanggungjawab dan mematuhi garis panduan Islam merasakan perkahwinan yang dibina sungguh indah dan harmoni. Menjadikan pasangan suami isteri bertambah intim kerana keduanya saling melengkapi antara satu sama lain. Diserikan lagi bila isteri disahkan mengandung. Sekaligus menambahkan lagi keceriaan berumahtangga. 

Namun yang lucunya, bila isteri hamil 5 bulan, suami turut kelihatan seperti hamil 5 bulan. Paling ketara membesar boroi ialah perutnya yang maju kedepan. Masalah ini antara perkara normal yang selalu kita lihat selepas lelaki berkahwin. Ada juga yang mengatakan lambang dan tanda kebahagiaan rumahtangga boleh dilihat dari perut si suami. Namun, hakikatnya ia penyebab kepada penyakit selain menjejaskan penampilan yang mana dahulunya segak dan sasa.

Turunkan berat badan tuan/puan dengan Alpha Lipid SDII. Penurunan adalah pasti, 1 tin ALSDII seminggu bersamaan 3 kg setiap minggu adalah pasti sekiranya mengamalkan diet yang betul. ALSDII adalan produk penurunan berat badan yang berkesan, produk pelangsingan badan yang terpantas, pengurangan berat yang maksimum, menjimatkan dan dijamin akan memuaskan hati anda. 

Kepada sesiapa yang berminat untuk menurunkan berat badan, berminat nak jadi kurus, nak tahu baganaimana cara untuk kurus, boleh call/SMS/Whatsapp 017-6348590 (Khairul) untuk mendapatkan ALSDII.

0 comments:

Post a Comment