Saturday 11 May 2013

TENTANG ALPHA LIPID SLEEP TIME


Diilhamkan oleh penemuan susu semulajadi unik yang dapat menyokong tidur semulajadi yang sihat, pengasas dan penyelidik saintis kita telah mengemukakan bahawa susu daripada lembu tertentu dengan tahap protein khas yang tinggi mempunyai ciri-ciri yang lebih menenangkan daripada susu lain. Hanya satu ujian DNA yang mudah dapat membezakan lembu-lembu jenis ini dengan yang lain.

Menyedari kepentingan penemuan ini, New Image telah mengenalpasti kumpulan lembu yang terpilih ini. Susu yang dikumpul melalui satu proses yang dipatenkan untuk mewujudkan sokongan tidur semulajadi. Tahap laktosa - gula asli dalam susu, juga dikurangkan untuk membantu individu yang mungkin mempunyai beberapa sensitiviti terhadap laktosa.

Susu khas ini berserta dengan proses yang unik menghasilkan Unique Protein Profile yang telah diuji secara klinikal untuk menyokong tidur yang tenang dan semulajadi.

Susu tepung tulen Sleep Time digabungkan dengan Magnesium, Alpha Lipid, Vitamin D dan perisa serta dibungkus dalam paket individu. Boleh dinikmati secara panas atau sejuk, ia merupakan minuman waktu tidur yang ideal.

0 comments:

Post a Comment