Tuesday 7 May 2013

MENGAPA ANDA MEMERLUKAN K-29 ENERGY PLUS


K-29 ENERGY PLUS merupakan minuman yang dapat menambahkan kekuatan tenaga badan dan ianya merupakan “meal replacement” bertenaga yang bagus untuk kesihatan tubuh badan.

Minuman K-29 Energy Plus dicipta berasaskan Krebs Cycle yang mana ia membantu tubuh badan menghasilkan tenaga dari makanan. Formulasi K-29 Energy Plus membantu menghasilkan keseimbangan vitamin, mineral, trace elements dan acid amino yang diperlukan untuk memaksimakan tenaga.

MENGAPA ANDA MEMERLUKAN K-29 ENERGY PLUS

Hanya seperti enjin kereta anda menukarkan bahan api kepada tenaga, begitu juga K-29 di dalam badan anda. Seperti mana enjin badan anda juga tiada bezanya. Pemakanan yang tidak sihat akan membawa kepada tenaga yang teruk hasil daripada makanan yang anda makan. Seperti kereta, anda boleh juga ‘kehabisan gas’ sebelum anda sempat melakukan perjalanan jauh.

K-29 Energy Plus mencegah dengan memberi anda tenaga tambahan yang anda perlukan untuk anda menghabiskan harian anda dengan kecergasan dan semangat! Semua kitaran biokimia badan mesti ‘meningkat naik’ dengan tujuan dapat menggunakan tenaga maksima daripada makanan anda. K-29 memberi peningkatan terus pemakanan seimbang seumur hidup.

K-29 Energy Plus adalah sesuai untuk semua orang daripada anak-anak muda, terus pada orang yang bersukan, orang tua, mengandung, dan ibu menyusu khususnya orang yang aktif. Dengan kata lain K-29 Energy Plus sesuai kepada semua individu yang aktif

0 comments:

Post a Comment